Saturday, December 31, 2011

Currently Reading...

Assalamualaikum readers! Malam2 ni lepas kecewa sedikit Boboi tak menang Maharaja Lawak Mega, nak share lah buku apa aku tengah baca sekarang! 

Baru volume one, blom habis baca lagi, 1000 lebih pages mengandungi 2 novel and  banyak short stories. Sila baca! Interesting reading ni!

Nicholas Sparks ni memang sangat popular, dah banyak buku-buku dia yang diadaptasi jadi movie. Yang first movie aku tengok A Walk To Remember time kat cenfos, yang tu lah jugak yang memperkenalkan aku kepada penulis hebat ni! Lelaki tau tulis cerita tangkap nangis ni! AHAHAHA
Jadi, rajin2lah membaca. Mulakan sikit2 dulu kalau malas, macam baca paper, lepas tu majalah, lepas tu artikel2 di internet, lepas tu short stories, lepas tu novel, tu untuk yang tak berapa rajin nak membaca lah. Kalau nak lompat terus ke baca cerita panjang2, boleh putus semangat nak baca sebab tebal AHAHA. So take a slow step, no need to rush okay!


p/s- bila aku tengok cerita Definitely, Maybe, tiba2 aku rasa suka ngn buku second hand, aku lagi suka kalau dalam tu dah adai nscription2, ada nama ke ape, so aku pun try beli buku kat ebay, dpt lah buku Eclipse for 99 cents (american dollar) tapi sebab cost penghantaran jadi puluh2 jugak lah.. tapi sayang takde tulis apa2 dalam tu -___- yg dia bagi cuma printed incription yg aku yakin di translate guna Google Translate AHAHA. Kalau ada nak trade buku bagi tau aku!

No comments:

Post a Comment

Sharing Is Caring :)