Friday, December 23, 2011

Jiwa Sentimental Tengok Kawan-Kawan Happy

Assalamualaikum... So today aku dapat lihat wajah-wajah ceria bekas (yes, bekas) budak studio aku dulu yang baru habis internal portfolio hari ni, maybe ada lagi satu external kot lpas ni aku tak tau laa.. Sebak rasa tengok diorang semua happy happy nampaknya AHAHAHA, kalau sebak tu, dah tentu sebabnya rasa rindu... Diorg ni, bukan mcm classmate biasa, diorang ni studiomates, and sepanjang dua tahun bersama diorang, dah rasa macam satu family...bagi aku lah...tengok2 gambar dalam facebook oleh Ika tadi tu, menitik plak air mata, sayu siott...jantan memang jantan, tapi hati aku taklah sekeras batu, aku memang sangat menilai sentimental value sesuatu tu...so bila tengok gambar diorang, aku ingat masa aku bersama diorang, aku ingat semasa aku berada dalam gambar bersama diorang...

Kalau aku kembali pun ke UIA tahun depan, yang pastinya aku bukan lagi satu studio ngan diorang, things will be different, memang rasa a little bit childish yang aku macam tak bleh nak comprehend the thoughts of not being with them... Aku dah rasa for more than six months tak bersama diorang, and it's not pretty. It's not my intention just to leave them like that, but it's very circumstantial. Nanti2lah explain part tu. And most probably I will not be back to UIA. I'll explain that later too.

Anyway, kalau ada diantara diorang yang baca ni, harap2 ada, macam Fatin ngan Ika yang ada blog tu, aku harap diorang baca, just nak bagi tau, I'm so proud of you guys, broke my heart to leave you guys, I really wanted to be a part of Studio Kecil back, but I don't know if I ever could. Aku just nak bagitau, aku tak pernah lupa korang, aku memang rindu korang sangat2, aku serius bila aku cakap aku menangis tengok gambar yang Ika post tu. And I hope that says something. :)

Inilah diorang2 yang selalu menceriakan hidup aku kat UIA dulu

3 comments:

  1. haha....sadis2..nt kita buat exhibition sesama :)

    ReplyDelete
  2. ika- insyaAllah akan kembali :)

    fatin- exhibition london/paris eh? boleh gak, hari tu punya tak dapat tolong :( i feel really really bad

    ReplyDelete

Sharing Is Caring :)