Saturday, January 7, 2012

Mesej Baik Sebenarnya

Assalamualaikum semua! Semalam tak post apa2, but today nak kasi short post aje, penat sikit. AHAHA. Hari ni aku kena kembali berfikiran seperti artis, untuk esok juga. Mak cik aku suruh bubuk kat dinding kedai dia something, and aku pun suggest why not buat logo 1Malaysia aje. She said okay and hari ni siap dah satu. Ada lagi nak tambah esok. AHAHA. Mungkin bagi sesetengah orang yang berjiwa sarkastik sikit akan kata, eleh, logo 1Malaysia nak kiss-a** lah tu. AHAHA. Kiss-a**? Please. There's nothing wrong with the concept. Malah mesej baik ada. Cuma ada sesetengah kelompok tutup bukan setakat sebelah, malah, kedua-dua bijik mata, betul2 tak nak terima konsep ni. Kita dianjurkan bersatu kan? Anything wrong with that? AHAHA. Takpe lah, malas nak tulis panjang-panjang, it's a very simple concept we had learn a long time ago, sapa yang tak ingat kisah sebatang lidi dengan segerombolan(?) lidi? AHAHAHA. Okeh, aku tak ingat apa penjodoh bilangan yang sesuai. Nak google pun takde mood. Duh. -___-" 

Ni dia gambo sikit2 je, Banyak poser je. AHAHAHA.

Cousin aku: Poser #1
lagi lah poser! AHAHAHA
Bolehlah tu, aku bukan komputer *alasan*
Ultimate Poser! AHAHAHA. Bukan poser weh, touch-up t.
Oklah, cukup lah untuk hari ni. Esok lagi. 

3 comments:

Sharing Is Caring :)