Sunday, January 1, 2012

2011 In Memory, 2012 A Brand New Vision

Assalamualaikum 2012! Wassalam 2011! HAPPY NEW YEAR untuk semua!

Jangan jeles! ;P

Buku untuk tahun 2011 dah ditutup secara rasminya di Malaysia. Harap disebalik laungan "Happy New Year' malam ni takda apalah yang tak berlaku...ameen... Tahun 2011 bagi aku bukanlah tahun terbaik. Yes, I have some of the best memories made in 2011, but I too succumb to my worst fear in the same year. Senang cakap, I experienced both extremes dalam tahun 2011, yang terbaik dan yang terburuk.

Apakah yang terbaik? 

Dah lama aku pendam impian nak pergi ke negara-negara Eropah. Dulu masa sekolah menengah memang berangan nak sambung blaja oversea you know, tapi apakan daya, bukan rezeki aku nak belajar dengan kawan aku di France or UK, atau pun di Jepun mahupun di USA. AHAHA so bila dapat pergi ke London and Paris in one trip I felt very lucky, despite aral melintang ditengah jalan, alhamdulillah one of my dreams came true in April. 

But the trip alone is not gonna give me sweet memory, it's the one accompanying me that really stays in my heart. Who? My studiomates of course! Here; credit goes to Ika sebab aku culik gamba2 ni dari facebook dia AHAHAHA. Aku lupa aku letak gamba2 aku dalam external HDD -___-" lupa nak bawak. So thanks Ika! 

The Ladies' man, bukan lady-like man okeh! AHAHA

Wajah2 yang aku rindu selalu...

Two of my bestfriends :) Aideel, Azam, Akram - 3A

Benda2 bodoh lucu macam ni lah aku rindu AHAHAHA 

Okay yang tu bolehlah dikatakan one of the sweetest moment in my life. But I had one of the worst this year tu. Penyakit. Penyakit apa, I don't think perlu bagitau kat sini dulu. Cukuplah aku dah tau there's something abnormal about my body that i should take care of. Nombor dua worst thing, I have to extend my studies. Yeah, memang nampak macam aku tak kisah nak extend setahun, taking a break. But deep in my heart aku sedih sebab kena extend lagi one year, and terpaksa berpisah dengan studiomates asal, and maybe nanti jumpa studiomates baru. Bagi aku it's not the best feeling. Although the one year break I'm currently having is very much needed to be with my family, to get back on track with my health and stuff, but still I hate the fact that I'm not going to be in the same studio with the my guys.

Bagi aku, mixing with new people is not that easy. Awal2 aku bercampur ngan diorang2 atas ni pun, semua ingat aku macam innocent giler AHAHAA padahal aku ni nakal dalam diam ;P. Aku biasa nervous bila nak bergaul dengan orang-orang baru. It's not always easy to meet new people. For me probably ten times of that of normal people AHAHAHA. Dulu kawan aku cakap aku ni probably sociophobic dengan cara aku behave dalam suasana ramai orang. Aku sebenarnya kurang senang dengan tempat ramai orang, especially majlis rasmi. So mungkin masa abang aku kahwin nanti aku kena siap2kan mental aku dulu. And lagi lah kalau aku yang nak kahwin. AHAHAHA.

So tu je, Selamat Tahun Baru 2012, kalau tahun lepas didn't go so well, work hard to make this year a fruitful one, the happier one, the better one, than the previous years okeh! Kita sama-samalah berdoa dan berusaha kearah itu. 

p/s- lama gila nak tulis post ni padahal sikit je pun, sebab sekejap mata aku tengon Inception, sekejap menulis balik, lepas tu pandang TV balik...AHAHAHA...

p/s #2- Aku akan come up with one post regarding my health after some test :) Jangan risau, probably nothing, probably aku just terlebih paranoid, yeahh, imaginasi aku kadang2 jadi satu aset, tapi kadang2 buat aku paranoid AHAHAHAHA.

p/s #3- AHAHAHAHA tu gelak internet aku, tableh lari dari tu daaaa...AHAHAHA

No comments:

Post a Comment

Sharing Is Caring :)